O zajęciach
Głównym celem zajęć gordonowskich dla niemowląt i małych dzieci jest rozwijanie wrodzonych muzycznych zdolności każdego małego uczestnika. Jak mówi nam teoria E.E. Gordona – wszyscy rodzimy się z potencjałem muzycznym, ale jedynie bogate, wartościowe i różnorodne środowisko muzyczne ma realny wpływ na jego rozwój.
Ciekawa i nieprzeładowana zbędną treścią forma zajęć gordonowskich sprawia, że zdolności Twojego dziecka mogą poszybować w górę, co zostało potwierdzone ponad 40‑letnimi badaniami profesora Gordona z University of South Carolina.
Każde działanie podczas zajęć gordonowskich jest dokładnie przemyślane i zaplanowane oraz ma swój określony cel!
Prowadząca: Aleksandra Stróżyk

Aleksandra Stróżyk
Prowadząca zajęcia
Od dziecka jestem związana z muzyką – kształciłam się w Szkole Muzycznej I stopnia w Gorlicach, a następnie w Szkole Muzycznej II stopnia w Jaśle, a moim instrumentem jest fortepian. Swoją muzyczną drogę kontynuowałam studiując Muzykologię na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz Norwegian Folk Music na University College of Southeast Norway w Rauland. Ukończyłam także Studium Pedagogiczne UJ. Od 7 lat zajmuję się prowadzeniem zajęć umuzykalniających dla dzieci w każdym wieku, co stało się moją prawdziwą pasją. Ukończyłam kurs Aktywnego Słuchania Muzyki w koncepcji Batti Strauss, a od pewnego czasu fascynuje się Teorią Uczenia się Muzyki (MLT – Music Learning Theory) Edwina Eliasa Gordona, którą ciągle zgłębiam. Jestem absolwentką Certyfikowanego Rocznego Kursu Gordonowskiego w renomowanym Instytucie Gordonowskim we Wrocławiu. Prowadzę także działalność edukacyjną w socialmediach pn. „ale_muzykalnie”. Możecie tam znaleźć ciekawostki muzyczne związane z teorią gordonowską, a także lepiej mnie poznać.